Cava olympo

Sanāca tā, kad nepaziņoju, kur tad biju šajā nedēļas nogalē, iepriekš, bet… Šī nedēļas nogalē man bija jāstrādā, bet es jutos gandrīz, kā brīvdienās. Visi kopā, piektdienas rītā, devāmies 4 stundu garā braucienā uz Grieķijas vidu vairāk, bijām netālu no Olimpa kalna, kuru man tā arī neizdevās redzēt, bet nekas, ir sajūta, kad biju tam tuvumā 🙂 . Piektdienas vakarā ieradāmies viesnīcā “Cavo Olympo”, kur apmetāmies jaukās istabiņās, bildes redzamas ir zemāk, protams, kā nu bez bildēm. Laiks, izkāpu no māšīnas un uzreiz sagribējās uz Atēnām, kur silts, tur bija šausmīgs vējš un nosalu ar saviem šortiņiem. Noparkojāmies, uzvilkām siltākas drēbes, es pat uzvilku pirmo reizi garās bikses, kopš ierados Grieķijā. aplūkoju savu viesnīcas numuriņu, skaists, divguļamā gūlta, balkoniņš, auglīši un daudz kas cits, patīkami dzīvoties tādā vidē. Uzreiz pēc tam devāmies pusdien/vakariņās turpat viesnīcas restorāniņā, pēc maltītes vakaru pavadīju ar mazajiem, noliku čučēt un pati izlasīju divus latviešu žurnālus.

Sestdienas rītā pamodos ap 10tiem un devos brokastīs, visu ko varēja izvelēties no sieriem, auglīšiem, dārzeņiem un kruasāniem, paliku pie izvēles – kivi, mandeļu skaidiņas, ievārījums un pankūka, tik sen nebiju ēdusi pankūku brokastīs, pārēdos gan, jo esmu vairāk pieradusi pie franču brokastīm. Sestdienā par laimi vējš nebija un laiks bija siltāks. Lielāko dienas daļu pavadīju ar mazajiem, dzīvojoties  pa baseinu, dzerot auksto kafiju un šokolādi ar bulciņām, ēdot kopā pusdienas, ar Filipu skatoties multeni, kamēr Katrīnīte čučēja. Linda man atveda Vegetu un biezpiena sieriņu, viņi atrada krievu veikaliņu Saloņikos, biju ļoti priecīga par to un sieriņu, kopā ar vīnogām notiesāju vakariņās.  un tā pienāca vakars, kad man bija nedaudz brīva laika, un ko tad Ieva dara savā brīvajā laikā, svešā zemē ? Protams, kad iet ārā no telpām, kur acis rāda. Aizgāju līdz jūriņai, tur nedaudz pastaigāju un tad devos nelielā pastaigā tur kur acis rāda 😀  .  Tie kalni, gan izskatās iespaidīgi, skaisti, tā tik vien gribējās nokļūt tiem tuvumā. Pa ceļam ieraudzīju granātābol koku ar sarkaniem, jo sarkaniem granātāboliem, nenoturējos un vienu norāvu, ēdīšu, rītvakar. Atnācu atpakaļ uz viesnīcas numuriņu. Vakarā mazos pieskatīju, kad tie jau čučēja, tā es mēģināju pamācīties, savu algebru un atkal nekur tālu netiku, un vaij otrdien jau jānodod pirmais darbiņš, tik tagad nezinu ko iesākt !

Svētdienas rīts iesākās ar brokastīm uz terases, šoreiz brokastoju viena, jo atteicos no brokastīm numuriņā, ēdu šoreiz grieķu smalkmaizītes ar kanēli, augļus un capučino, nedaudz pankūku ar, bet nelīda tā daudz iekšā, neesmu tomēr radusi, pie pankūkām brokastīs. Tad devos nelielā pastaigā gar jūru, diena šķita siltāka par iepriekšējām dienām. Un tad jau ar Lindu un mazajiem devāmies dzīvoties pa baseiniem un peldoties jūrā, pavadījām kādas 4 stundas ārā. Pecāk ar Katrīnīti devāmies pudienās, ēdām gardo grieķu sieru,tzaki un french fries, saldajā uzēdām mango sorbertu, kuru baudijām uz atpūtas krēsliem ar skatu uz jūru. Nācām uz numuriņu un Katrīnīte nedaudz pačučeja, paskatījos spogulī un sabijos, es apdegu saulītē, hmm, tik ilgi esmu saulainajā Grieķijā un saulīte tikai tagad pievilka, bet man ja tīk tas sarkanums. Vakarā ar mazajiem vakariņot devāmies uz restorānu, kur bija bufetes tipa galds, ar visādiem salātiem, siltajiem un daudz ko citu. Es paņēmu sev panētus astoņkājus, olīves, salātlapas un tzaki mērci, kas man tagad ir tik ļoti iegaršojusies, bērniem kā parasti, makaroniņi, gaļiņa, kartupelīši un daži svaigi dārzenīši. Mēs, kā parasti, kad esam trijatā, manuprāt, uzvedamies skaļi, atstājam aiz sevis ne to labāko iespaidu un paskatu, bet kā tad savādāk, toties visi trīs vienmēr esam izsmējušies 🙂 šoreiz mums ēdiens sakrita visur, uz galdiem, krēsliem un grīdas :D, pat atvainojos viesmīļiem, bet viņiem tas netraucēja un izksatījās viņi pat priecīgi, kad mēs tur ēdām, ja ne priecīgi, tad iespējams uzjautrināti. Bet es pamanīju, to kad Grieķijā cilvēki ļoti mīl mazus bērnus, un tiem pevēršs uzmanību it visi un it visur. Vakarā noliku čučēt abus razbainiekus, pamācījos. Sadomāju aiziet līdz jūriņai un protams izdomāju pa ceļam aiziet izdzert glāzi baltvīna, turpat bārā, jauki vēl parunājos ar bārmeni, kuram ir krievu izcelsmes vārds, kaut gan pats ir grieķis, mūsu top sarunu temati bija par plotiku, krīzi un viesnīcu vadību. Neilgu laiku tur pavadīju un tad devos jau čučēt, jo nākamajā rītā devēmies jau mājup.

Šodien no rīta pabrokastojām, aizgājām uz baseiniem papeldēties un tad jau pienāca laiks kravāt somas un mantas un atstāt viesnīcu, lai dotos mājup 4 stundu garā ceļā. Mājiņās nonācām pašā vakarā, izkravāju mantas, paspēlējos ar mazajiem un tad jau pienāca vekariņu laiks un mācīšanās …

This slideshow requires JavaScript.