Mykonos

Kad svētki bija aizritējuši, bija pienākusi tā diena, kad kravāju koferi, lai dotos ceturtdienas agrā rītā uz savu nākamo pieturvietu, ar kuru arī nobeidzu savas divas brīvās nedēļas…

Trešdienas dienā, ap rīta pusi devos satikties ar Red, lai šo to iegādātos priekš turpmākā ceļojuma. Mērķis bija nopirkt iešļucenītes ar ko doties uz pludmali, bet beigās neatradām neviena, noprikām citas lietas. Pa starpu vēl devāmies iedzert kafiju, jo nejauši satikām Dorjanu un Mariu uz Ermou (iepirkšanās ielas) . Bija jau pienācis vakars, nedaudz stresaina skraidīju pa māju, ciemos atnāca Dorjans, un pēc tam es pusnaktī pēdējā mirklī kravāju fiski koferi un devos gulēt…

Cetrutdienas rītā 4AM zvana modinātājs, par brīnumu es piecēlos. Ar Red, fiksi sataisījāmies un skrējām uz taxi, jo 5.20 attiet autobuss uz Rafina portu. Noķērām autobusu un pēc 30 minūtēm, jau atradāmies Portā. Kamēr gaidījām prāmi, pabrokastojām, jo nez kādēļ izsalkums tik agrā rīta stundā bija pienācis ļoti ātri. Kamēr visa grupa atbrauca, savācās kopā atkal pagāja laiks. Tā es, Red, Kristīna un Nikki devāmies uz savu nākamo ceļojuma mērķi kopā ar Erasmus studentiem, no Grieķijas, Turcijas un Spānijas ( bija visu tautību studenti ) …. Protams, es 30 minūtes pirms brauciena sākuma iedzēru tabletīti pret jūras slimību, jo bija bail, kad atkal nepaliek slikti. Prāmis atgāja no Porta 7.30am un mūsu pietuvieta bija Mykonos sala, Grieķijā pazīstama kā ballīšu sala. Prāmis lēni ieaijāja mani miegā un pamodos nedaudz pirms brauciena beigām. Iebraucām ostā 12.30. Piecu stundu brauciens ar prāmi pamatīgi nogurdinājā, bet nekas, mēs izturīgas meitenes… Bez jebkādas organizācijas, tikām iekšā autobusā un devāmies uz mūsu mājvietu uz turpmākajām pāris dienām. Apmetāmies Paradise pludmalē. Par cik paņēmām lēto variantu, sanāca dzīvoties kabīnē, ar divām gultām, nospriedām, iztikt jau var, jo tāpat mēs tur tikai gulēsim pa nakti. Nedaudz atpūtāmies un tad jau devāmies apskatīt pludmali. Skaisti, skaisti… Ar lielu kavēšanos, jau diezgan vēlā stundā devāmies uz Mykonos pilsētas centru, ko dēvē par Horu. Ar meitenēm izlēmām, nedoties pilsētas tūrē ar grupu, jo Kristina, jau pabija pāris reizes Mykonos, viņa mums lieliski izrādīja pilsētiņu un pastāstīja par to arī dažas jaukas nianses, bet pirms tam devāmies iedzert kafiju uz tā dēvēto Mazo Venēciju un pēc tam vakariņot itāļu restorānā, kur nūdeles tika gatavotas turpat uz vietas.  Kad jau bijām izstaigājušās, devāmies apskatīties, kā tad Erasmus studenti ballējās Skandināvu bārā. Pavadījām tur pāris stundas un tad jau gājām uz taxi, jo tas bija vienīgais transports. Samaksājām 10 euro par taxi un devāmies gulēt…

Piektdienas rītā pamodāmies, iedzērām rīta  kapučino turpat pludmalē. Pēc tam visi devāmies uz mazajiem kuģīšiem, kuri mūs pa gaišzilo jūru aizveda uz Super Paradaise pludmali. Tur mēs pavadījām lielisku pēcpusdienu, laiskojoties pludmalē un pēc tam izdejojoties pludmales ballītē.Vakariņu laikā iepazināmies ar meksikāņu meiteni, un protams, pēc viņas interesantajiem stāstiem par Meksiku, tagad tā vien kārojās turp doties. Pēc vakariņām satikāmies ar Kristīnu un un vēl divām meitenēm no Austrālijas un Brazīlijas. Izdomājām doties uz tuvāko plumdali, pa tumsu , gar akmeņaino jūras krastu, jo tā bija tuvāk. Nokļuvām tur, un sapratām, kad tā ir ļoti jauka pludmale. Iedzērām tēju un pavadījām jauku vakaru, klausoties brazīlietes ceļojuma stāstos. Iepazināmies vēl ar vietējiem grieķiem un viņi bija tik laipni, kad piedāvāja mūs aizvest atpakaļ uz mūsu pludmali. Bijām priecīgas, jo ceļs bija diezgan tāls.

Sestdienas rītu pavadījām pludmalē dzerot rīta kapučino un plānojot turpmāko dienu. Devāmies uz Mykonos pilsētas centru, staigājām pa skaistajām ieliņām, pa mazajiem veikaliņiem un nobaudījām Bahalvas saldējumu vietējā bodītē. Kad mūsu pastaiga beidzās devāmies uz pludmali, kur bijām nokļuvušas iepriekšējā vakarā, lai to ieraudzītu ar saules gaismu. Pusdienojām tur un devāmies atpakaļ uz Paradise pludmali. Kamēr sauļojāmies pēcpusdienas saulītē, iepazināmies ar norvēģu puisi, un viņš mūs uzaicināja uz savu jahtu, kura bija pietauvota turpat pie pludmales. Un tā mans uz Red mazais sapnis piepildījās – nokļūt uz jahtas. Aizgājām tur, baudījām Malibu uz jahtas, un mums vairāk neko no šī ceļojuma nevadzēja. Pavadījām tur pāris stundiņas un izsalkums jau nāca virsū. Devāmies vakariņās… Pēc vakariņām, sataisījāmies pēdējai pludmales ballītei. Bet vakaru neidzevās īpaši baudīt, jo miegs nāca, tāpēc agri devāmies gulēt.

Pienāca svētdienas rīts, sakravājām koferus un devāmies brokastīs uz mūsu iecienīto brokastu vietu. Dzērām rīta kafiju un pārdomājām pēdējo dienu notikumus. Bijām priecīgas, kad devāmies šajā piedzīvojumā, bet laikam ar to arī pielikām punktu un uz salām vairs nedosiemies, kam ir vairāki iemesli – naudas ziņā nav visai izdevīgi, patstāvīgs nogurums bija, bet mēs izbaudījām šīs dienas. Devāmies kopā uz ostu, lai nokļūtu atpakaļ realitātē, jo mūsu brīvdienas bija beigušās.

This slideshow requires JavaScript.